PLAN TRENINGOWY !!!  
Data dodania: 2021-03-28  
Plan treningowy:
5 treningów, zaplanowane na 5 kolejnych dni.





Trening nr 1
 (dzień 1) - POMPKI, DRĄŻEK, BRZUSZKI.
- POMPKI. Z udostępnionego filmu naucz się poprawnie wykonywać 5 rodzajów wybranych pompek - Film Winner Judo 
  (dla początkujących proponujemy pompki z leżenia na brzuchu z przejściem do podporu przodem bez dotykania kolanami do podłoża). Wykonaj maksymalną ilość powtórzeń w 3 seriach z odpoczynkiem między seriami.
- DRĄŻEK. Nieodzownym elementem treningu podnoszącego sprawność siłową, są ćwiczenia na drążku. Można do tego
   wykorzystać drążek w domu (jeśli taki macie), jeśli nie, wystarczy, poszukać najbliższy dostępny drążek na siłowni na powietrzu
     - dla chcącego nic trudnego   Sposoby wokonywania ćwiczeń na drążku dla zawodników judo pokazane są w filmie - Film  Winner Judo. Na początek proponujemy nauczyć się poprawnie wykonywać ćwiczenia i wykonaj je jak najwięcej.
- BRZUSZKI. Są różne rodzaje ćwiczeń na mięśnie brzucha. Możecie robić klasyczne brzuszki z leżenia na plecach z nogami ugiętymi, lub pozycja deski - Plank. Brzuszki można robić codziennie w 5 seriach po maksymalną ilość powtórzeń. Natomiast Plank robi się na czas, na początek proponuję nauczyć się prawidłowo wykonywać ćwiczenie, później rób 3 serie po 30 sek.- Film Plank.

Trening nr 2
 (dzień 2) - Ćwiczenia stabilizujące. 
   Nieodzownym elementem  judo jest utrzymanie stabilnej pozycji. Proponuję  nauczyć się poprawnie wykonać ćwiczenia z    udostępnionego filmu, później wykonaj je razem z prowadzącymi Film Stabilizacja.

Trening nr 3
 (dzień 3) - Ćwiczenia wytrzymałościowe w formie Tabaty.
  Na początek naucz się poprawnie wykonać ćwiczenia. 3 filmy z różnymi ćwiczeniami (jak są to ćwiczenia za trudne to proponuje je zmodyfikować do własnego poziomu), później wykanj je razem z prowadzącym.
    Tabata nr 1
    Tabata nr 2
    Tabata nr 3
 
Trening nr 4 (dzień 4) - BIEGANIE jako bardzo dobry element uzupełniający trening judo.
 Wyznacz sobie dystans, może to być np. dookoła boiska lub placu zabaw w parku. Najlepiej zrobić bieg na czas tzn. bieg   ciągły ok 30 min., tempo takie, aby wytrzymać bieg ciągły.

Trening nr 5
 (dzień 5) - ROZCIĄGANIE. Rozciąganie Winner Judo

WAŻNE - przed każdym treningiem należy prawidłowo się rozgrzać.
                Przykładowa rozgrzewka Rozgrzewka Winner Judo

Pięć rodzajów treningu, zaplanowane na pięć kolejnych dni. Zacznij w pierwszym dniu od Treningu nr 1.
Jak skończysz wszystkie treningi, możesz zacząć od nowa.
Powodzenia !!!


 « powrót

 


Szybki Kontakt

Trener: Maciej Kwiatkowski
Tel. + 48 604-13-28-27
E-mail: mk.winnerjudo@gmail.com
 
Informację o sekcjach znajdują się w dziale "nasze sekcje"


Stowarzyszenie WINNER

Przekaż 1% podatku na rzecz Wrocławskiego Stowarzyszenia Sportowego Winner

krs 0000272630


Najnowsza galeria

 
 
 


  Start  Zajęcia  |  Nasze sekcje  |  Trenerzy  Osiągnięcia  Obozy  O Judo  |  Galeria  Do pobrania  |  Winner  |  Kontakt

© MK Judo - Szkoła charakteru. 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: hajime studio